只想沉迷学习的秋刀鱼

一条咸鱼

【带卡】old friends

…点梗先缓缓,先记个梗

含人物死亡,预警

这两天先更这个,大概会一发完结

歌取自ylvis的old friends

大晚上改词能不能好了(ㅍ_ㅍ)

要说的都在歌词里,过两天发正文

————————————————————————
I saw you at the village station
我在村口看到了你

There had been a cancellation
那是从未料到的

You were smoking cigarettes alone
你独自抽着烟

I walked up and said hello
我走上前去问好

I lost my lover two days ago
我两天前失去了卡卡西

You shook my hand and said Tobi was your name
你握着我的手说阿飞是你的名字

And you had a mask
你有一个面具

And I had a mask
我也有一个面具

Mmmmm we both had masks
嗯我们都有面具

And my lover was dead
我的卡卡西死了

And your lover was dead
你的斯坎儿也死了

Shit happens Tobi said
阿飞说厄运发生了

Tobi said it's 5 o'clock
阿飞说现在是五点

How about we find a rock
我们找石头从桥上

And throw it at some cats from the bridge
向下砸猫怎么样

I laughed and said that sounds like fun
我笑笑说那听起来很有趣

We walked into the setting sun
我们向着夕阳走去

And Tobi said I'm aiming at the adult
阿飞说我瞄准了大人

And he threw a rock
他扔出了石头

So I threw a rock
我也扔出了石头

We both take out some sword in hand
我们拿出了手里剑

And he threw the sword
他丢出了手里剑

I said we should stop
我说该住手了

He smiled at me then threw a sword in his hand
他对我微笑并扔出了手里剑

Snucking down to communication room
我们潜行进通讯室

And there we opened up the cage
撬开了笼子

to set the doves free and watch them fly
放走了鸽子看着它们飞

The moon was extra bright that night
那晚的月光格外的明朗

The doves in the pale moonlight
鸽子在苍白的月光下

Watch this, Tobi said, and pulled his sword......
阿飞掏出了手里剑说看这个

And he shut a doves
他打死了鸽子

So I shut a doves
我也打死了鸽子

Tobi choked a eagle with his hands
阿飞徒手掐死了通讯室的鹰

We watched them die
我们看着它们死去

We started to cry
他开始哭泣

I'm bored, Tobi said, let's deal the reel
我厌倦了阿飞说,让我们去偷卷轴

Oh kakashi oh kakashi don't you worry about me now
哦卡卡西,哦卡卡西,你现在不用担心我了

I'm doing just fine on my own
我现在过得很好

There are other things to laugh than your soft skin against mine
比起对着你的肌肤还有其他事情要开怀

Tobi says this is helping me move on
阿飞助我前行

I'm moving on
我在前进

Life is a bitch, a wiseman said
一位智者说生活就像一个贱人

No matter what, you end up dead
不论怎样你死期已至

And all that you can wish for is a friend
你所期望的就是能有个朋友

So pour another glass of wine
所以让我们再来一杯

When Tobi's shoulder touching mine
我与阿飞肩并肩

I stay right here until the bare end
我会在这直到结局到来

And you have a mask
你有一个面具

And I have a mask
我也有一个面具

only I have a mask
只有我有一个面具

And my lover is dead
我的爱人死了

And kakashi is dead
我的卡卡西死了

Here's to life Obito said
带土说这就是生活

Here's to life Obito said
带土说这就是生活

Here's to life Obito said
带土说这就是生活

评论(7)

热度(23)